پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | 2025-04-17
تبلیغات
کد خبر: 5809 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ - ۸:۵۵ |
ارسال به دوستان
پ

شرکت خودروساز آمریکایی تسلا در فوریه، ۳۰ هزار و ۶۸۸ خودروی الکتریکی تولید چین را فروخت که ۴۹.۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت.  داده‌های انجمن خودروهای سواری چین (CPCA) نشان داد تحویل خودروهای مدل ۳ و مدل Y تولید چین تسلا، در فوریه نسبت به ماه قبل، ۵۱.۵ درصد کاهش یافت. طبق گزارش […]

شرکت خودروساز آمریکایی تسلا در فوریه، ۳۰ هزار و ۶۸۸ خودروی الکتریکی تولید چین را فروخت که ۴۹.۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت.

 داده‌های انجمن خودروهای سواری چین (CPCA) نشان داد تحویل خودروهای مدل ۳ و مدل Y تولید چین تسلا، در فوریه نسبت به ماه قبل، ۵۱.۵ درصد کاهش یافت.

طبق گزارش رویترز، شرکت خودروسازی «بی‌وای‌دی» (BYD) که رقیب چینی تسلا است، با سری «دیناستی» (Dynasty) و «اوشن» (Ocean) از خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی خود، در ماه میلادی گذشته، ۱۶۱.۴ درصد افزایش فروش خودروهای سواری را به ثبت رساند و  ۲۳۳ هزار و ۳۱۸ دستگاه خودرو فروخت.

تسلا ماه گذشته اعلام کرد فروش این شرکت در بازار بسیار رقابتی چین، به رکورد بیش از ۶۵۷ هزار خودرو در سال ۲۰۲۴ افزایش یافت و این در شرایطی بود که برای اولین‌ بار، تحویل سالانه جهانی خودروهای تسلا کاهش یافت.

این شرکت با آماده‌سازی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای مشتریان در چین، قابلیت‌های کمک راننده، مشابه سیستم کاملا خودران (FSD) خود در آمریکا را به این بازار بزرگ آسیایی می‌برد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری و اطلاع رسانی مقیاس اقتصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید