واسطهگری بیمه در فضای اقتصاد دیجیتال یکی از موضوعات و چالشهای اساسی صنعت بیمه طی قریب به یک دهه اخیر بوده است. بیمه مرکزی با توجه به تجربه فعالیت کارگزاریهای برخط بیمه در کنار شبکه متعارف واسطهگری بیمه، چالشهای اجرایی و نظارتی متعدد در این خصوص، نقطهنظرات و انتقادات و پیشنهادات مطرحشده از سوی بازیگران […]
واسطهگری بیمه در فضای اقتصاد دیجیتال یکی از موضوعات و چالشهای اساسی صنعت بیمه طی قریب به یک دهه اخیر بوده است. بیمه مرکزی با توجه به تجربه فعالیت کارگزاریهای برخط بیمه در کنار شبکه متعارف واسطهگری بیمه، چالشهای اجرایی و نظارتی متعدد در این خصوص، نقطهنظرات و انتقادات و پیشنهادات مطرحشده از سوی بازیگران مختلف این عرصه و همچنین سیاستهای کلان کشور در خصوص توسعه اقتصاد دیجیتال؛ برنامه عملیاتی را برای مدیریت چالشهای مذکور به شرح زیر تدوین کرده است که از سه هفته پیش در کمیسیون تخصصی شورایعالی بیمه در حال بحث و بررسی است.
در راستای بهرهگیری از نظرات صاحبنظران، مدیران، اساتید و بازیگران گوناگون صنعت بیمه و تشکلهای مربوط از همه علاقمندان به این حوزه دعوت میشود انتقادات، نظرات و پیشنهادات سازنده خود در رابطه با این برنامه را از طریق آدرس پست الکترونیک pr-info@centinsur.ir به بیمه مرکزی ج.ا. ایران ارسال نمایند.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://meghiaseghtesad.ir/?p=7176
×
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری و اطلاع رسانی مقیاس اقتصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.