استفاده از مطبوعات برای بازاریابی مسکن در دهه ۱۳۲۰ گسترش چشمگیری پیدا کرده بود. افزایش متقاضیان مسکن در پایتخت و نیاز به انعکاس اطلاعات بازار ملک باعث توجه بنگاههای املاک تهران به مطبوعات شده بود.روزنامه اطلاعات ۲۵ مهر ۱۳۲۳ آگهی چند باب خانه که برای رهن در اختیار یک بنگاه قرار گرفته بود را منتشر کرد. آگهی را […]
استفاده از مطبوعات برای بازاریابی مسکن در دهه ۱۳۲۰ گسترش چشمگیری پیدا کرده بود. افزایش متقاضیان مسکن در پایتخت و نیاز به انعکاس اطلاعات بازار ملک باعث توجه بنگاههای املاک تهران به مطبوعات شده بود.روزنامه اطلاعات ۲۵ مهر ۱۳۲۳ آگهی چند باب خانه که برای رهن در اختیار یک بنگاه قرار گرفته بود را منتشر کرد. آگهی را بخوانید.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://meghiaseghtesad.ir/?p=5298
×
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری و اطلاع رسانی مقیاس اقتصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.